vrijdag 22 augustus 2014

Dag 7 wandelen ... En verder...

Milan heeft duidelijk even nodig om bij te komen van Disney en de road trip... En hij is ook blij met de wifi die het hier echt doet als een speer...dat was nog echt een mankementje bij Disney. Maar we komen toch wel op gang, zeker na het ontbijtje bij IHOP... We hadden vooral restaurantjes en shopping op onze lijst staan, nou daar zijn we wel aan toegekomen!

Dan gaan we terug naar het hotel, Milan is nog moe zegt hij... Ik denk eerder dat ik hem niet had moeten zeggen dat Netflix hier in de USA als amerikaanse versie te zien is, volgens mij wil hij nu in anderhalve dag nog alles zien. Ik blijf echt niet zo lang op de kamer!

Het strand en de boulevard zijn vlak om de hoek dus ik ga even wandelen. Als je naar de Amerikanen kijkt die hier lopen ga je vanzelf mee 'powerwalken' :) .
Ik loop tot aan de CVS, haal daar nog wat boodschappen en op de terugweg langs de Starbucks. Deze zit in het Westin hotel waar we geslapen hebben toen we de twee vorige keren in Fort Lauderdale waren. Voelt dus weer een beetje als thuiskomen.
Met mijn ijskoffie op het kleine terrasje... Dit is echt perfect!
Als ik terug ga lopen regent het, maar geen Floridiaanse bui dus heerlijk om even tussen de druppels door te lopen. Weer terug bij het hotel een uurtje later is Milan nog steeds druk met de iPad maar nu is het tijd om in actie te komen.

Hij wil niet naar Butterflyworld en ook niet met de Ducktours (land en boottocht met een amfibievoertuig) dus gaan we maar de laatste shopping dingen halen. Michaels voor mij, Best Buy voor Milan, nog even door de Drive van de Krispy Kreme - alleen al om dat het zo leuk is -.
Dan door naar de Galleria Mall. Aan de buitenkant zie je alleen een Macys en ik had me er nooit in verdiept wat daar nog meer was. Maar dat valt reuze mee. En betere koopjes, waarschijnlijk omdat hier minder toeristen komen? Milan vindt Olaf van Frozen als POP en is daar helemaal blij mee. Hot Topic is nu echt zijn favoriete winkel... De Build a Bear kan nu echt niet meer als je 10 bent :) .
Ik scoor wat kadootjes bij GAP en de hele Abercrombie & Fitch winkel is 30% korting... Tja, dan gaat het snel! Inmiddels is het alweer 2 uur en hebben we wel trek. Er zit een vrij luxe foodcourt in deze mall dus keuze genoeg, We delen pizza en een drankje,,, en ja de foto maakt de pizza groter :)
We gaan terug naar het hotel... Kijken hoeveel overgewicht we hebben ... -3 kilo :) . We pakken het grootste deel in en maken nog een lijstje voor de laatste dingetjes van de Publix van morgen, de Weber kruiden mogen we zeker niet vergeten!
Na zes uur mag ik beslissen wat ik wil eten... Nou dat weet ik wel... Het wordt de Cheesecake Factory op Las Olas Boulevard
Ahi Tuna salade was heerlijk al was ik iets te scheutig met de wasabi dressing haha! Het toetje voor mij gaat mee naar huis! Morgen mogen we nog tot half 2 in het hotel blijven... Dan kunnen we gelijk door naar Miami Airport!

5 opmerkingen:

  1. Lekker laatste dagje zo.Galleria Mall is best leuk toch?
    Goede terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu de herfst in Nederland is begonnen lekker even digitaal naar Florida vertrokken via jullie blog :-) Wat is de week omgevlogen zeg. En wat hebben jullie genoten ! Lekker een dagje extra in Orlando, goed geregeld :-) Heerlijk om te zien dat je echt de Disney magie kunt beleven zonder in 1 van de parken te lopen. Thanks for sharing.

    Helaas is de tijd van naar huis gaan weer aangebroken. Maar gelukkig wel nog een weekje met het hele gezin vakantie, dus het genieten gaat nog even door. Goede reis terug en fijne vakantie met al je mannen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel snel om zo'n week, maar wel heel gezellig zo samen met je zoon.
    Goede reis en bedankt voor het meelezen!
    Geluk!
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke laatste dag, super relaxed!!
    Een hele goede reis naar huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk weekje hebben jullie gehad! Geniet nog even van de laatste uurtjes voor de terugvlucht. Goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen