dinsdag 19 augustus 2014

Dag 5 More shop and swim....


Vandaag start de dag ook om even voor 6 uur... Al had ik nog wel wat langer kunnen slapen! Maar voor 8 uur zijn we uitgecheckt, weer ingecheckt (vanwege het extra nachtje) en hebben we weer ern magical stay :). Tijd voor ontbijt, Milan gaat weer voor de pancakes maar dit keer de kindermenu versie (2 pancakes ipv 4) en ik voor de gevulde omelet. Koffie erbij, maar dat is slappe Amerikaanse koffie, daar wordt je niet echt wakker van. Daarna wil Milan graag bog even TV kijken en ik niet... Ik wil even in de zon en het zwembad. Dus hij blijft op de kamer en ik lig lekker een uurtje bij de pool met mijn e-reader.
Ook genoeg te kijken want er is Baywatch training haha!

Dan is het tijd voor actie dus rond 11 uur vetrekken we naar de outlet ... Milan kiest dit uit... Omdat hier de Character Warehouse zit (Disney outlet). Hij vind een knuffelkussen van Pluto voor de helft, later zien we ze ook nog in Downtown voor de gewone prijs! Verder appen we weer even met thuis omdat zij moeten beslissen welke vinylmations hier gekocht moeten worden....
Natuurlijk moet er ook worden geluncht... Eigenlijk wil Milan een pretzel van Tante Annie maar die vinden we nog niet... Dan maar Taco Bell. Een aanbieding... Milan een quesadilla en ik de nachos.... Smaakt goed... We bewust een kleine hap want we blijven eten hier!
We slagen weer niet voor schoenen voor Milan, zelfs helaas niet bij converse... Hij koopt daar wel 2 t shirts. Ik vind er 2 bij Hilfiger en ook nieuwe slippers bij Crocs... Blijven toch het lekkerst lopen! Tegen 3 uur is Milan het zat en ik ook wel... Terug naar het hotel. Daar ga ik nog even de was doen, lijkt me hier wel makkelijk! Een rijtje drogers:

En hier de zeepautomaat:
Je snapt niet dat vrouwen hier met enorme bergen was komen... Hoeveel zouden ze meenemen op vakantie? Tegen vijf uur is de was klaar, maar Milan ligt nog heerlijk Teen Beach Movie te kijken... We overleggen waar we trek in hebben. Milan wil ergen heen waar mozzarella sticks op het menu staan. Hij stelt voor dat ik even google op mozzarella sticks, dan komt er vanzelf wel een restaurant te voorschijn. Klopt! Het zijn er een paar maar het wordt Applebees. Er zit er een op de 192 maar daar waren we gisteren al. Vandaag dus naar Hunters Creek, wherever that may be...
Missie geslaagd... Ik neem vervolgens wel een light meal want pfffffff.... Maar de kip met rijst en groenten is erg lekker! Binnen 3 kwartier staan we weer buiten... Nog tijd genoeg en nog geen zin om terug naar het hotel te gaan. We rijden dus nog even langs Downtown Disney. Je kunt nu alleen parkeren achter Cirque de Soleil en vanaf daar nemen we de ferry richting Marketplace.
Even de kerst winkel, Market Place Coop en de Lego Store... Dan een Starbucks, Milan wil de kids warme choco.... Heeeeeerlijk, het is toch herfst in Nederland?

Dan terug naar het hotel... Onderweg zien we al vuurwerk... Maar eenmaal bij Pop hebben we nog een minuutje full view vanuit de auto, dus ook voor jullie als afsluiting:

Fireworks from Pop Century - YouTube

9 opmerkingen:

  1. TGI heeft trouwens ook heerlijke Mozzarella-sticks !!!

    Wel vervelend dat ze nu (nog) steeds bezig zijn met de parking bij DT Disney, behalve dat we nu verder moeten lopen is het door de beperkte parkeerplekken een stuk moeilijker om een parkeerplek te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er was plaats gemoeg hoor, en dan gelijk met de ferry, dan valt het lopen ook erg mee!

      Verwijderen
  2. Een mooie vakantie zo te zien, geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lekker, beetje zonnen, shoppen.. dat zijn super dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vakantie en prachtig vuurwerk als afsluiter vandaag! Ik krijg wel honger (of trek) van al de donuts, pancakes, en die mozzarella sticks ga ik ook 'ns proberen... Nog een paar daagjes, dan kom ik jullie aflossen in the US :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker zo''n relax dagje, best wel uit te houden denk ik zo;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karen..
    ben net heerlijk bijgelezen.Zo tegen het eind van onze vakantie lijkt mij dat ook wel wat voor volgend jaar...een weekje met de jongste. Heerlijke tijd hebben jullie samen! Geniet ze nog even...
    en tot vrijdag....ik hoop geen bami aan boord van Arkefly ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zitten jullie ook op die vlucht Nicole?

      Verwijderen
    2. Ja wij ook...had bij jou al ergens gelezen dat je teruggaat vrijdag! Grappig ;-)

      Verwijderen