zaterdag 9 augustus 2014

Cards and Rewards!


Yes, de vakantie is begonnen, eindelijk ook voor ons (de kids zijn alweer op de helft natuurlijk.... straks lekker beginnen aan groep 7 en groep 8!)

De rode map voor de reisdocumenten is weer tevoorschijn gehaald (niet gedacht dat ik die dit jaar zou gebruiken dus met veel liefde het laagje stof eraf gehaald) en online zijn we toch nog naar wat coupons aan het speuren. Extreme couponing zal het ook dit jaar wel niet worden maar onze ' florida' gegevens verkopen aan een of andere restaurantketen kan natuurlijk geen kwaad:



Gisteren was het vrijdag dus nog exact 1 week voor vertrek. Stiekem even kijken hoe ArkeFly het deed gister... 4 minuten te laat vertrokken uit Amsterdam, dat klinkt goed! Helaas kreeg ik niet door in mijn glazen bol (lees: iPhone scherm) hoe laat het vliegtuig weer opsteeg naar Miami .... en het biedt ook geen enkele garantie voor volgende week, dus eigenlijk nutteloze informatie ....


Eerder deze week kwam er ineens een FB berichtje van Patricia met een briljant ideetje.... Doordat zij eerder deze zomervakantie ineens spontaan naar NYC waren vertrokken hadden ze daar een mobiel probleempje opgelost met een US simkaart.... Of ik die wil hebben..... 200 mb per dag internet vind ik sowieso al een heerlijk idee.....  En vandaag zat ie in de post met een mooie tekst over verslavingen... Sloeg die nou op mij Patrice, ik ontken alles hoor ... whahaha! Maar ik ben er wel heel blij mee dus ik zal braaf blijven bloggen als tegenprestatie!


Nu nog 6 nachtjes aftellen, Milan is lekker bij opa en oma aan het logeren om de dagen wat sneller te laten gaan, de gestreken kleren verdwijnen in de koffer en mogen niet meer gedragen worden. Komt ook net goed want in Nederland wordt het toch lange broeken weer zegt Piet! Terwijl Mike uit Fort Lauderdale juist lekker in de dertigers zit:


Tot over zes dagen!



7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je nog een weekje langskomt hier in Florida. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend, dat duurt niet lang meer!
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe lekker zeg, nog even doorbijten en dan zit je er gewoon.
    Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon 'even' 9 dagen naar The Sunshine State, hoe leuk is dat !!!

    Met die 200Mb per dag kun je makkelijk een blog bijhouden incl FB-updates, dus laat maar komen die mooie plaatjes !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier daar ( voor ons nu hier wij zitten in Orlando) nu nog maar 2 daagjes en dan zijn jullie er. Geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen