dinsdag 19 augustus 2014

Dag 4 shop and swim ....

Vanmorgen even voor zessen wakker dus het gaat goed! Volgens mij hebben we wel trek in een ontbijtje masr nog niet echt om op pad te gaan... We gaan dus even in het restaurant van het hotel kijken... Milan heeft wel trek in pancakes en ik in french toast... Dan wordt het in Disney zoiets:

De beker is onze refill beker... Die hebben we er na 2 dagen al wel uit... We bespreken hoe we de dag gaan invullen. Milan wil de Florida Mall, ik wil zwemmen en hij misschien naar de film.... We beginnen dan natuurlijk met het shopdeel vandaag. Maar het is nog vroeg dus eerst even de Arcade verkennen...

Dan eerst naar de Toys r Us bij de Florida Mall om voor Mauro iets te kopen....

De Minecraft afdeling trekt ook maar meneer is al aardig door zijn vakantiegeld dus hier wordt niets gekocht....

We parkeren dan vlakbij de foodcourt en gaan eerst een bakkie doen... Ik zie dat er nu een Orlando mok is van de serie waar ik er 2 van heb... Nu dus 3!

Dan de Disney Store en de rest van de mall. Ik zoek wat leuke kleren voor de jongens maar echt, dit jaar lukt dat niet.... Morgen maar naar de outlet ;) . Ook hier even de Apple én de Microsoft Store in en even gespeeld met Microsoft Surface Pro 3.... Mooi hoor maar doe mij toch maar Apple :) .... Dan nog bij Skechers, de GoWalks die ik zie zitten niet lekker genoeg.... Bij CVS shop ik nog wat wat boodschapjes... Dan is het genoeg. Lunch time en Milsn wil per se Chilis ... Die blijkt bijna naast de mall te zitten.

Wow, dat was echt lekker....

Milan zijn broodje met kipfilet trouwens ook.... Maar het leukste was het 'device' op tafel. Menukaart, spelletjes (kost $1) en ook zelf afrekenen:
Terug naar het hotel en lekker even zwemmen in een van de rustigere pools, in de vorm van een bowlingkegel. Even later verhuis ik naar de grote pool want Milan wil zelf nog even in de arcade spelen... Tijd voor mij dus in de zon!

Als Milan terugkomt moeten we nog iets beslissen over het eten... Vanmiddag al goed geluncht dus nu ern broodje kip bij de KFC op de 192. Maar eerst moet ik tanken...en dat lukt me natuurlijk ook! Milan had voorkeur voor tanken bij de 7/11 omdat daar een Mountain Dew te koop is die ze nergens anders hebben... En de kleinste beker is ook groot... En dat voor $ 1.04!

Milan eet chicken littles en ik een broodje kip....

Na alleen een broodje is er. Wel ruimte voor een toetje uit de donutfabriek!
Dan rijden we nog even naar onze 'huis' WalMart.
Deze zag er wel erg verleidelijk uit.... Maar niet gekocht!

Als we rond half 9 naar huis rijden is het net donker dus zien we bij het Disney terrein de mooi verlichte Disney boog... Precies op dat moment zien we mooi vuurwerk boven de boog... Zo mooi, bijna magical haha! Ik neen de bocht naar rechts en rem af... En daar steekt een hert de weg over .... Natuurlijk geen foto van Bambi maar het lijkt me toch verstandig als Disney Bambi weer gewoon veilig achter een hek zet?

Om 10 uur de season 3 finale van Switched ar Birth, yay! Ik kan gewoon live kijken! Milan ziet er nog vijf minuten van en dan slaapt hij lekker!

 

 

4 opmerkingen:

  1. Lekker dagje weer. Heb je al wat voor jezelf gekocht?
    Enne, hertjes zitten toch niet achter een hek in FL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeioeioei...Chili's.......daar (vr)eet je toch je vingers bij op.......!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad loopt Bambi nog steeds lekker los over de (parkeer)terreinen te struinen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hebben al heel veel leuke dingen samen gedaan geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen